سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو پاکوتاه

نهال گردو پاکوتاه و عملکرد آن

یکی از ارقامنهال گردو با باردهی فوق العاده نهال گردو پاکوتاه می باشد.معمولا رقم هایی که دارای ارتفاع کمتری هستند میزان باردهی بسیار بهتر و با کیفیت تری را دارند.این رقم در شرایط سرد دارای مقاومت بسیار خوبی است.یکی از مزیت های برخی نهال گردوها که بسیار مهم است مقاومت آنها به سرما می باشد.یک امتیاز بسیار خوب برای رقم نهال گردو محسوب می شود که بتواند در برابر سرما از خود مقاومت نشان بدهد.

نهال گردو پاکوتاه را باید در فاصله ای بکارید که در هنگام رشد و بازدهی برای آنها مشکلی پیش نیاید یعنی براحتی نور به نهال برسد.این رقم می تواند تا حدود 2 متر و بیشتر رشد کند.این رقم را در خاکی لومی که بدور از سنگریزه و خاک و خاشاک است بکارید و به آبیاری آنها بسیار توجه کنید تا باردهی بهتری از گردو را شاهد باشید.

برای بازدهی بیشتر این نهال گردو می توانید از یک گرده افشان مناسب مثل خوشه ای انگوری استفاده کنید تا میزان بیشتری از باردهی و کیفیت را شاهد باشید.میزان باردهی بسیار خوبی دارد که از سال های چهارم باردهی را آغاز می کند و این باردهی در سال دوازدهم به اوج می رسد.

این رقم از دسته ارقام بسیار پربازده می باشد که می تواند تا میزان بسیار خوبی باردهی را به باغداران نشان بدهد.نهال گردو پاکوتاه در 1200 تا 1400 متر فاصله از سطح دریا می تواند باردهی و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان بدهد.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

نهال گردو در کرج