سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نهال گردو برای باردهی تجاری

بهترین نهال گردو برای باردهی تجاری

بسیاری از ارقام برای باردهی تجاری وجود دارد که می توانیم از آنها برای باغات گردو خود که قصد داریم گردوهایی بسیار پربار را برداشت کنید استفاده نمایید.نوع نهال گردو که برای کاشت انتخاب می کنید بسیار اهمیت دارد و باید بسیار در انتخاب و کاشت دقت کنید.

نهال گردوهایی که می توانیم به شما معرفی کنیم:نهال گردو تویسرکان - چندلر - فرنور - خوشه ای اسرائیلی - پیوندی و بسیاری از دیگر نهال گردوها می باشد.این ارقام از نهال های تجاری می باشند که هر کدام دارای میزان باردهی بالایی هستند.پیوندی دارای باردهی است که از ارقام معمولی با توجه به اصلاحیاتی که انجام گرفته شده است بیشتر می باشد.

معرفی نهال گردو با بار تجاری و کیفیت بالا

نهال گردو چندلر فرنور از ارقام بسیار معروف برای باردهی هستند که می توانید از این دو رقم در شرایط اقلیمی سرد استفاده کنید.نهال گردو تویسرکان و مراغه از نهال های ایرانی و دارای بازدهی بسیار بالا می باشند.

نهال گردو خوشه ای اسرائیلی که یکی از بهترین ارقام پربار برای کاشت می باشند و می توانند بازدهی بسیار خوبی را از خود نشان دهند.این ارقام را در مناطق معتدل و سرد می توانید مورد کاشت قرار دهید.

نهال گردو ژنوتیپ برتر از نهال هایی است که می تواند بار باکیفیت و مرغوب و با میزان زیادی را به باغداران و کشاورزان نشان بدهد.سعی کنید از نهال گردوهایی سالم که دارای ریشه و تنه ای بدور از هرگونه بیماری و آفات است استفاده کنید.

انتخاب نهال گردو برای باردهی و کیفیت بسیار مهم است اما باید رسیدگی و نگهداری های لازم برای بعد از کاشت نیز انجام بگیرد.نهال گردو با آبیاری و کوددهی و گرده افشان رشد بهتری را به همراه خواهد داشت.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

خرید نهال گردو در کرج