سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور

از خصوصیت بسیار مهم نهال گردو فرنور می توان به بازدهی و باردهی بسیار بی نظیر و عالی آن اشاره کرد.هر نهال گردو را با توجه به ویژگی هایی که دارد می توان قیمت گذاری کرد.این نهال گردو از بهترین و برترین رقم ها می باشد.

دارای خصوصیات بسیار عالی است که به این دلیل طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.این نهال گردو از کشور فرانسه وارد ایران شد.و بسیار خاص است.هر نهال گردو با توجه به بار و کیفیت به عنوان بهترین و برترین شناخته می شود اما اگر قرار باشد یکی از خوبها را در میان ارقام گردو معرفی کنیم بعد از چندلر این رقم می باشد.

مشخصات بی نظیر نهال گردو فرنور

عمر اقتصادی بسیار خوبی که این نهال گردو دارد بالاست و تا حدود زیادی بار اقتصادی را نصیب شما می کند.دارای ظاهری گرد با پوستی صاف و برجسته است.این نهال گردو دارای تحمل خشکی و پایداری در برابر بیماری ها دارد.در برابر آفت ها حساس نیست.

نهال گردو فرنور دارای پوستی نازک و کاغذی می باشد.نهال گردویی دارای قیمت خوب و بالا است که رنگی سفید و طعمی شیرین داشته باشد.فرنور اگر در شرایط خوب هوایی و رسیدگی های لازم قرار بگیرد به باردهی بالایی میرسد.

شروع باردهی این نهال گردو از سال اول است اما اگر می خواهید به بار تجاری بسیار مطلوبی برسد باید تا سن سه سالگی صبر کنید.در سن یک سالگی حدود یک تن بار می دهد.

هر باغداری سعی دارد برای باردهی بیشتر تمام تلاش خود را به کار بگیرد یکی از مهم ترین کارهایی که باید یک کشاورز انجام دهد انتخاب گرده افشان مناسب برای نهال گردو و کاشت آن در میان انواع نهال است.

گرده افشان خوب برای باردهی بیشتر نهال گردو فرنور را فرانکت در نظر گرفته اند.این نهال گردو همانند چندلر نیازمند سرمای لازم برای رشد است که به میزان 700 ساعت و بالاتر این نیاز رفع می شود.

نمی توان گفت در هر سال چگونه این نهال گردو رشد می کند چون بستگی به خاک و هوای آن نیز دارد.میزان کود دادن به درخت گردو برای رشد بسیار موثر و مهم است پس بسیار به آن توجه کنید.از باغداران کاربلد برای بهتر شدن اوضاع درخت خود کمک بگیرید.

اگر قصد کاشت نهال گردو فرنور را دارید باید بگوییم منطقه ای با هوای معتدل را انتخاب نمایید.این نهال گردو به دلایلی که ذکر شد مناسب است.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو فرنور,نهال گردو چندلر