سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر از رقم های بسیار پرارزش و بااهمیت در میان تمامی باغداران است.وقتی بخاطر سرشار از ویتامین ها و فواید فراوان گردو سالانه میزان زیادی از مردم از گردو استقبال می کردند.بسیاری از محققان تمام تلاششان در این بود انواع نهال گردو را بوجود بیاورند در این راه رقم های زیادی از نهال گردو در جهان و ایران بوجود آمد که هر کدام به نوبه ای به کشورهای دیگر رسید.

نهال گردو چندلر از دسته نهال گردوهای بسیار مورد آزمایش زقرار گرفته در کشور آمریکا شهر کالیفرنیا می باشد که به شدت کیفیت این رقم گردو بالا بوده.و به عنوان پرفروش ترین نهال گردو شناخته شده است.

به راحتی می توان گفت نهال گردو چندلر از همان اوایل به عنوان پادشاهی از نهال گردو هاست.هر نهال گردو داری مشخصاتی است که می توان روی آن قیمت گذاری کرد و یا به یمزانی ستاره داد.

نهال گردو چندلر از نهال گردو های بسیار محبوب است.این رقم را می توان در بیشتر مناطق ایران کاشت فقط باید گفت نباید هوا به شدتی گرم باشد که گردوها سوخته شوند و از بین بروند.

نهال گردو چندلر بازدهی بسیار بالایی دارد که این می تواند از بهترین ویژگی هایی باشد که به گوش باغدرا می خورد.به زودی محصول می دهد و باردهی بالایی که دارد در زمان مناسب و وقت خودش است.

دیرگل بودن آن می تواند از ویژگی های متمایز باشد که باعث می شود نهال گردو از سرما محافظت گردد.همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مسائل که باید به آن بسیار اهمیت داد سرمایی است که به نهال گردو می خورد طوری که آن را از بین نبرد.

نهال گردو چندلر ممکن است مثل خیلی دیگر از نهال گردوها در سال میززان باردهی متفاوتی داشته باشد مثلا در برخی فصل ها بار بیشتری دهد و در برخی فصل ها کمتر باشد.

کیفیت نهال گردو چندلر و پوسته نازک آن از طرفی مغز سفید می تواند از بهترین ویژگی های نهال گردو باشد.به سرمای زیر 7 درجه سانتی گراد تا حدود 700 ساعت نیاز دارد.باید فاصله کاشت را 7 5 5  در نظر بگیرید تا بخوبی گردوها در فاصله مناسب کاشته شوند.

برای نهال گردو چندلر از گرده افشان مناسب استفاده کنید.دارای ظاهری بیضی شکل با پوسته ای صاف و سبز خوش رنگی است.طعم خوب آن و چربی بالا می تواند همان گردوی دلخواه و پرفروش در بازار باشد.

معمولا در پاییز و تابستان برداشت این رقم گردو انجام می شود.

نهال گردو,نهال گردو چندلر,خرید نهال گردو چندلر,خرید نهال گردو چندلر در کرج