سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع نهال گردو خوشه ای

انواع نهال گردو خوشه ای

یکی از رقم گردوهای بسیار محبوب در میان مردم انواع نهال گردو خوشه ای است که دارای انواع مختلفی از نهال گردوهاست.انواع نهال گردو خوشه ای می توان نهال گردو خوشه ای فرانسوی نهال گردو خوشه ای ایرانی نهال گردو خوشه ای ترکیه ای نهال گردو خوشه ای تویسرکان ایت.

هر یک از انواع نهال گردو خوشه ای دارای ویژگی های بسیار زیادی است که آنها را در میان باغداران محبوب کرده است.از ویژگی های این نهال گردو خوشه ای پربار بودن آنها را می توان نام برد.

 

خصوصیات نهال گردو

انواع نهال گردو خوشه ای را در باغات ایران بصورت پرباری قابل مشاهده است.هر باغداری برای پربار بودن و عملکرد بالای درخت گردو خود یکسری اصول را رعایت می کند.در این نهال گردو اگر هرس کردن آبیاری خاک کوددهی و غیره بصورت درست و اصولی انجام بگیرد حتما باردهی مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

از زمان های گذشته تا بحال درختان گردویی که ارتفاع نسبتا کوتاه تری داشتند باردهی و کیفیت محصولاتشون بهتر بوده است.انواع نهال گردو خوشه ای دارای ارتفاعی بین 40تا60 فوت است.

نیازمند گرده افشانی برای باردهی بیشتر است.این رقم نهال گردو در میان ارزان قیمت ها و عملکرد مناسب ها می باشد.نیازمند مقدار لازم سرما برای رشد است تا از خواب زمستانه بیدار شود.این درختان زیبایی خوبی نیز دارند از برگ های بزرگ  در کنار برگ های فرد است.وقتی گرده افشانی دانه ها تمام شد یک تا سه روز بعد جوانه زنی شروع می شود.

گردو از گذشته تا به امروز بدلیل خاصیت های بی نظیری که داشته در بین رژیم غذایی همگان قرار گرفته است.سالانه به مقدار زیادی نه تنها در ایران بلکه اکثر کشورها بفروش می رسد.انواع مختلفی از نهال گردو ها بوجود آمده که گردوهایی باکیفیت تولید می کند.باید درباره هر نهال گردویی که قصد کاشت آن را دارید اطلاعات لازم را داشته باشید و طبق مناطق زندگس خود شروع به انتخاب نهال گردو و کاشت نمایید.

انواع نهال گردو خوشه ای برای مناطق خیلی سرد و خشک مناسب نیست البته حساسیت به سرما ندارد اما در یخبندان نیز خوب نمی ماند.این نهال گردو از 18میلادی از کشور فرانسه وارد ایران شده است و استقبال کنندگان بسیار زیادی در میان دیگر نهال گردوها دارد.

خرید نهال گردو را باید از جایی معتبر انجام دهید تا از سلامت آن مطمئن شوید.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو در کرج