سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دو نمونه از بهترین نهال گردو

دو نمونه از بهترین ارقام نهال گردو

اینکه بتوانید رقمی را برای نهالستان خود انتخاب کنید که بازدهی خوبی داشته باشد و کیفیت عالی را از خود نشان بدهد بسیار اهمیت دارد.در این مقاله میخواهیم دو نمونه از بهترین ارقام نهال گردو که برای مناطق معتدل و سرد مناسب کاشت است را به شما معرفی کنیم.

همیشه وقتی می خواهید نهال گردو مناسبی را خریداری کنید باید در ابتدا منطقه خود را بخوبی بسنجید سپس برای کاشت اقدام نمایید.این مورد بسیار اهمیت دارد که نهال گردو با منطه تان سازگار باشد.

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور که محصولی از کشور فرانسه می باشد برای مناطقی مناسب کاشت است که شرایط آب و هوایی سرد و کوهستانی دارد.نیاز سرمایی این رقم از 700 ساعت تا 1500 ساعت می باشد که برای جوانه زدن و باردهی لازم می باشد.فرنور باردهی خوبی دارد که تا 6 تن بار مرغوب میدهد.

برای عملکرد عالی و بهتر می توانید این رقم را در ارتفاعات تا 3000 متر بکارید.

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر تا بحال به عنوان یکی از بهترین و برترین نهال گردوها معرفی شده است.این رقم باردهی خوبی دارد که برای مناطق سرد و معتدل بسیار مناسب کاشت است.بهتر است تا ارتفاعات 1400 متر کاشته شود تا بتوانید بازدهی خوبی را از آن مشاهده کنید.

فاصله کاشت 7 5 5 در نظر گرفته شده است که در عملکرد تاثیر خوبی را به همراه دارد.

میزان باردهی تا 6 تن رقم خورده است.

بسیاری دیگر از ارقام نهال گردو وجود دارد که می توانید با توجه به شرایط اقلیمی برای کاشت انتخاب کنید.نهال گردو پیوندی - نهال گردو خوشه ای - نهال گردو ژنوتیپ برتر و بسیاری دیگر از انواع نهال گردو هستند که می توانید با توجه به ارتفاع از سطح دریا آنها را انتخاب و بکارید.