سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع نهال گردو اسرائیلی

انواع نهال گردو اسرائیلی

انواع نهال گردو اسرائیلی یکی از بهترین و پربارترین نهال ها بین دیگر ارقام به شمار می رود.این نهال دارای ویژگی های منحصر بفرد خوبی است.در بسیاری از مناطق ایران می توانید این نهال گردو را بکارید.اگر این درخت گردو را در آب و هوای مناسبی بکاربد حتما باردهی خوبی را به ما نشان خواهد داد.بعد از چندین سال بار آن بصورت تجاری و اقتصادی خواهد بود.

از سال اول شاهد باردهی خوبی هستید البته اگر شرایط نگهداری بصورت درستی رعایت شود.وقتی تصمیم به داشتن باغ گردویی می کنید حتما باید درباره نهال گردویی که می خواهید بکارید شناخت داشته باشید.اگر بفکر آن هستید نهال گردو اسرائیلی بکارید باید بگوییم خوب است چرا که این نهال گردو در بسیاری از زمین های کشاورزی قابل کاشت است اما باز هم همانند بسیاری دیگر از انواع نهال گردو به شرایط خاصی نیاز دارد.

 

نیازمندی های انواع نهال گردو اسرائیلی

1-آبیاری مناسب

آّیاری یکی از فاکتورهای بسیار ضروری برای هر درخت گردو است اگر بصورت کم  یا نادرستی انواع نهال گردو اسرائیلی آبیاری گردد حتما با مشکل باردهی روبه رو خواهید شد.

2-خاک حاصل خیز

باید خاکی که برای این رقم انتخاب می کنید به دور از هرگونه سنگریزه باشد و برای کاشت نهال گردو مناسب باشد.

3-هرس کردن

هرس کردن از سال اول و یا دوم باید در انواع نهال گردو اسرائیلی آغاز شود تا شاخ و برگ ها بصورت درستی شکل بگیرند.

4-گرده افشانی

برای بهبود باردهی و عملکرد مناسب لازم است از گرده افشان استفاده کنید.

این نهال گردو تا سرما 11 درجه سانتی را تحمل می کند اما اگر به سرمای کمتر از 4درجه سانتی گراد برسد محصول انواع نهال گردو اسرائیلی از بین می رود.

معمولا تا دمای 38درجه ساتی گراد برای نهال گردو قابل تحمل است اما بیشتر شدن از این حد میوه درخت را مورد گرمازدگی قرار می دهد.

قیمت نهال گردو

قیمت انواع نهال گردو اسرائیلی بدلیل پایداری و باردهی بالا با دیگر نهال گردوها متفاوت است اما نمی توان رقم دقیقی از این نهال داد.

خرید انواع نهال گردو اسرائیلی

خرید انواع نهال گردو اسرائیلی باید از نهالستان معتبر انجام شود.سعی کنید نهال گردو خریداری کنید که سالم باشد.تنه با ریشه باه تناسب داشته است.

نهال گردو,انواع نهال گردو,انواع نهال گردو اسرائیلی,خرید نهال گردو اسرائیلی,قیمت نهال گردو اسرائیلی