سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل از نهال گردوهای بسیار پربار می باشد که بدلیل مقاومت خوبی که در سرما دارد در یسیاری از کشورها محبوب شده است.بدلیل سرمایی که به نهال گردو وارد می شود ممکن است آنها از بین برود و یا میوه های آن یخ بزند از این رو از کشور آمریکا در کالیفرنیا به تولید نهال گردو دیرگل پرداخته شد که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت.

 

درخت گردو بصورت بسیار گسترده با برگ هایی ضخیم و بلند است که میوه هایی خوش طعم و باارزش بالا تولید می کند.ارقام بسیار زیادی از نهال گردو ها بوجود آمده است که هر کدام خصیصه هایی منحصر بفرد دارد اما ممکن است هر نهال گردویی دارای بار زیاد و کیفیت مطلوبی باشد ام ممکن است اگر در سرما قرار بگیرد از خود مقاومتی نشان ندهد و تمام محصولات آن از بین برود از این رو یکی از بهترین نهال گردوها را با نام انواع نهال گردو دیرگل می توان معرفی کرد که بسیار پایداری بالایی در برابر سرما دارد.

رشد نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل دارای رشد بسیار خوبی است که تا چندین متر ارتفاع پیدا می کند اما این ارتفاع بصورت نیمه عمودی بالا می رود.

باردهی انواع نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل دارای باردهی بسیار خوبی است که با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک و هرس کردن توسط باغبان می تواند بین 6تا8تن بار مرغوبی بدهد.از سال های اولیه می توانید شاهد بار نوبرانه و چندتایی از درخت گردو باشید اما بعد زا چندی سال این باردهی بیشتر شده و سود اقتصادی خوبی خواهد داشت.

مقاومت نهال گردو

مقاومت نهال گردو دیرگل بسیار در برابر سرما زیاد است همچنین در برابر آفات و بیماری ها از خود پایداری نشان می دهد.این رقم نیز مورد حمله ی بسیاری از بیماری ها از جمله آب سیاه و کرم ها و شته ها قرار می گیرد برای رشد بهتر درخت گردو بهتر است سمپاشی های لازم صورت بگیرد.

برداشت انواع نهال گردو دیرگل

برداشت نهال گردو باید بعد از رسیدگی کامل گردوها باشد.اینگونه که گردوها پوسته ای سبز پیدا کرده باشند و براحتی از هسته جدا شوند یا در فصل رسیده شدن از درخت بر زمین بیفتند.

برداشت نهال گردو دیرگل می توان با ماشین های مکانیزه و یا با ضربه چوب بر روی درخت انجام بگیرد.بعد از جمع آموری گردوها از  درخت گردو آنها را در جایی که مرطوب نباشد و کاملا خشک باشد نگهداری کرده و طوری که هوا براحتی رد و بدل شود.

خرید انواع نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل باید از نهالستانی بسیار معتبر که دارای نهال گردوهای سالم باشد خریداری شود.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو در کرج,انواع نهال گردو دیرگل